Изпълнителният директор на SCHWARZ IT България спечели индивидуален приз Employer Brand Leader на годината
- Детайли
- Написана от manifesto.bg
Михаил Петров получи отличието за принос и утвърждаване на работодателската марка в авторитетния конкурс на b2b Media
Изпълнителният директор на Schwarz IT България Михаил Петров спечели индивидуален приз Employer Brand Leader на годината в престижния конкурс Еmployer Branding Awards, организиран от b2b Media. Отличието бе връчено за успеха при реализирането на идеята за превръщане на България в един от ключовите IT хъбове на световната ритейл група Schwarz. В конкурса, който се организира за пета поредна година и има за цел да отличи постиженията в областта на изграждането и утвърждаването имиджа и популярността на работодателския бранд, се включиха над 100 компании.
Изпълнителният директор на Schwarz IT България Михаил Петров спечели индивидуален приз Employer Brand Leader на годината в престижния конкурс Еmployer Branding Awards, организиран от b2b Media. Отличието бе връчено за успеха при реализирането на идеята за превръщане на България в един от ключовите IT хъбове на световната ритейл група Schwarz. В конкурса, който се организира за пета поредна година и има за цел да отличи постиженията в областта на изграждането и утвърждаването имиджа и популярността на работодателския бранд, се включиха над 100 компании.
А1 спечели две награди в петото издание на B2B Employer Branding Awards
- Детайли
- Написана от manifesto.bg
А1 получи две награди от конкурса B2B Employer Branding Awards 2021. Компанията беше отличена за иновациите в обучението на таланти в пандемични условия. В специалната категория „Изгряващ лидер“ наградата беше заслужено присъдена на Яна Янкова, старши мениджър „Финтех и дигитални решения“.
Прочети още: А1 спечели две награди в петото издание на B2B Employer Branding Awards
Schneider Electric България е Най-добър работодател на годината 2022
- Детайли
- Написана от Super User
Компанията бе отличена с престижното първо място за грижата и отговорността към служителите си
Прочети още: Schneider Electric България е Най-добър работодател на годината 2022
Нетера с най-добро видео на b2b Employer Branding Awards
- Детайли
- Написана от manifesto.bg
„Стани един от нас“ спечели наградата за видео и висока оценка от журито
Видеото на Нетера „Стани един от нас“ спечели наградата за най-добро работодателско видео на Employer Branding Awards организирани от b2b Media 2022.
Видеото на Нетера „Стани един от нас“ спечели наградата за най-добро работодателско видео на Employer Branding Awards организирани от b2b Media 2022.
Прочети още: Нетера с най-добро видео на b2b Employer Branding Awards
Лидл България с две награди от Employer Branding Awards 2022
- Детайли
- Написана от manifesto.bg
Компанията с приз в категориите Иновации в управлението на талантите и Employer branding събитие
Прочети още: Лидл България с две награди от Employer Branding Awards 2022
Кои са призьорите в Employer Branding Awards 2022
- Детайли
- Написана от manifesto.bg
Годишните награди на b2b Media, които отличават най-добрите работодатели и екипи, се проведоха в присъствието на официални гости, медии и финалисти. По време на официалната церемония бяха определени призьорите в над 20 категории.
Прочети още: Кои са призьорите в Employer Branding Awards 2022
Какви са променените очаквания на служителите към работодателите след ковид?
- Детайли
- Написана от manifesto.bg
Служителите от поколенията Z и Y сe вълнуват повече от заплатата, по-възрастните от съдържанието на работата и работната атмосфера
Ковид пандемията стана катализатор за много промени в работния свят. Тя е и в основата на променените нужди и изисквания на служителите към техните работодатели. Но осъзнали ли са компаниите напълно степента на промяната? Отговорите на тези въпроси дава проучване на Adecco Group, което отразява мнението на над хиляда служители и 155 компании.
Ковид пандемията стана катализатор за много промени в работния свят. Тя е и в основата на променените нужди и изисквания на служителите към техните работодатели. Но осъзнали ли са компаниите напълно степента на промяната? Отговорите на тези въпроси дава проучване на Adecco Group, което отразява мнението на над хиляда служители и 155 компании.
Прочети още: Какви са променените очаквания на служителите към работодателите след ковид?
Още статии ...
- Кофас: Нарастващото напрежениe между Русия и Украйна застрашава световните пазари
- Митът за момичетата и математиката
- Стойността на директните продажби в социалните мрежи се очаква да достигне 1,2 трилиона долара в световен мащаб до 2025 г.
- Стартира кандидатстването за Employer Branding Awards 2022
- Опитът и уменията се придобиват. Страстта – не.