Кофас: Нарастващото напрежениe между Русия и Украйна застрашава световните пазари
- Детайли
- Написана от manifesto.bg
Експертите начертават два сценария за развитието на ситуацията
Рискът от военна ескалация между Русия и Запада оказва значително влияние върху световните пазари, включително и върху валутните курсове и борсовите индекси. Експертите по кредитно застраховане от Кофас съобщават, че ако рискът се материализира, той може да има неблагоприятни последици както за страните в конфликт, така и за световната икономика.
STEM (Science – Technology – Engineering – Mathematics) е обучение, което е фокусирано върху наука, технологии, инженерство и математика.
Рискът от военна ескалация между Русия и Запада оказва значително влияние върху световните пазари, включително и върху валутните курсове и борсовите индекси. Експертите по кредитно застраховане от Кофас съобщават, че ако рискът се материализира, той може да има неблагоприятни последици както за страните в конфликт, така и за световната икономика.
Прочети още: Кофас: Нарастващото напрежениe между Русия и Украйна застрашава световните пазари
Митът за момичетата и математиката
- Детайли
- Написана от Super User
По повод Международния ден на образованието, обявен от ООН – 24 януари, Бетина Хане – координатор лобиране в Сороптимист Интернешънъл Европа обръща внимание върху мястото на жените в образованието на STEM дисциплините.
STEM (Science – Technology – Engineering – Mathematics) е обучение, което е фокусирано върху наука, технологии, инженерство и математика.
Прочети още: Митът за момичетата и математиката
Стойността на директните продажби в социалните мрежи се очаква да достигне 1,2 трилиона долара в световен мащаб до 2025 г.
- Детайли
- Написана от manifesto.bg
Представителите на поколението „Z“ и милениалите в социалните мрежи ще имат най-голяма заслуга за този троен ръст над традиционната онлайн търговия за посочения период
Ново проучване на технологичния гигант Accenture установява, че глобалната търговия в социалните мрежи, на стойност 492 млрд. долара към 2021 г., се очаква да нарасне тройно по-бързо от традиционната електронна търговия до 2025 г. Докладът прогнозира, че за посочения 4-годишен период директните продажби в социалните платформи ще достигнат 1,2 трилиона долара. Ръстът ще се формира най-вече в резултат от действията на представителите на поколение „Z“ и милениалите в социалните мрежи. В резултат, приходите, генерирани чрез онлайн покупки в тези канали, ще съставляват 62% от глобалните разходи за търговия в същите платформи до 2025 г.
Ново проучване на технологичния гигант Accenture установява, че глобалната търговия в социалните мрежи, на стойност 492 млрд. долара към 2021 г., се очаква да нарасне тройно по-бързо от традиционната електронна търговия до 2025 г. Докладът прогнозира, че за посочения 4-годишен период директните продажби в социалните платформи ще достигнат 1,2 трилиона долара. Ръстът ще се формира най-вече в резултат от действията на представителите на поколение „Z“ и милениалите в социалните мрежи. В резултат, приходите, генерирани чрез онлайн покупки в тези канали, ще съставляват 62% от глобалните разходи за търговия в същите платформи до 2025 г.
Стартира кандидатстването за Employer Branding Awards 2022
- Детайли
- Написана от Симеон Димитров
На 15 февруари ще се проведе петото издание на специалните награди за Employer Branding на b2b Media. Те отличават постиженията в областта на изграждането и утвърждаването на имидж и популярност на работодателския бранд.
Прочети още: Стартира кандидатстването за Employer Branding Awards 2022
Опитът и уменията се придобиват. Страстта – не.
- Детайли
- Написана от Super User
„Привличането на нови служители и задържането им до голяма степен пресича една невидима граница и вместо да търсим талант за определена позиция, ние започваме да търсим хора с талант и след това да оформяме позицията по тях.“, сподели Юлиян Евтимов, управляващ партньор на комуникационна агенция 3CON. Той взе участие в международния форум „Битката за талантите 2021“. По думите му при търсенето на нови колеги за агенцията, фокусът е върху това какви са интересите и мотивациите на даден човек, защото „опитът и уменията се придобиват, но страстта – не“.
Прочети още: Опитът и уменията се придобиват. Страстта – не.
Талантите и образованието през погледа на работодателите
- Детайли
- Написана от manifesto.bg
Качественият екип привлича клиенти, коментира Максим Бехар, основател на M3 Communications Group.
Регионалният мениджър за Swiss Education Group, Кристина Кирилова обърна внимание на темата за ролята на образованието в избора и подготовката на таланти. Тя взе участие в годишния форум „Битката за талантите“, организиран от b2b Media.
Прочети още: Талантите и образованието през погледа на работодателите
Проучване на Mercer: Хората в компаниите имат твърде много приоритетни задачи
- Детайли
- Написана от manifesto.bg
Сред основните предизвикателства, за да се случи успешна трансформация в компаниите, са твърде големия брой приоритетни задачи - това е факт при 47% от служителите, а също и изтощението от липсата на баланс между работата и личния живот, което се случва при 45% от хората.
Данните са част от проучване на Mercer, което бе представено от Татяна Добрева по време на международния форум „Битката за талантите“, организиран от b2b Media. Сред говорителите в панела, посветен на стратегиите за брандинг, бяха още международният преподавател и консултант по организационно развитие Юлиян Йонита, както и д-р Ваня Бабанин.
Прочети още: Проучване на Mercer: Хората в компаниите имат твърде много приоритетни задачи
Още статии ...
- Министър Донев: Мечтая за пазар на труда, който да възприема всеки човек като талант
- Вдъхновяващи HR и комуникационни стратегии в „Битката за талантите 2021“
- Flex офисът – иновативен отговор на новата бизнес реалност
- Кофас ЦИЕ: нарастващите цени на суровините намаляват маржовете и засягат инфлацията
- Звезден екип от говорители в петото издание на “Битката за талантите”