Теленор България спечели голямата награда на B2B Media Awards 2021
- Детайли
- Написана от manifesto.bg
Владимир Христов, директор „Маркетинг частни клиенти и продуктово развитие“ на компанията, е „Бизнес лидер на годината“
Теленор България е тазгодишният носител на голямата награда в годишните награди на b2b Media. Отличието се присъжда на компанията, която се е справила с предизвикателствата на сложната обстановка в условията на пандемия през 2020 година по иновативен начин и бележи успехи, независимо от предизвикателствата.
Теленор получи признание в още една изключително важна категория в условия на криза.
Ефектът Lidl – информационната кампания, с която Лидл България отбеляза своята 10-та годишнина, бе отличена с първо място за иновации в маркетинга и ПР сферата. Наградата бе връчена по време на VII-то издание на годишните награди на b2b медия. Лидл България получи и още две признания – първо място в категорията „Социално отговорна кампания на годината“ и второ – за „Зелена инициатива“.
Теленор България е тазгодишният носител на голямата награда в годишните награди на b2b Media. Отличието се присъжда на компанията, която се е справила с предизвикателствата на сложната обстановка в условията на пандемия през 2020 година по иновативен начин и бележи успехи, независимо от предизвикателствата.
Теленор получи признание в още една изключително важна категория в условия на криза.
Прочети още: Теленор България спечели голямата награда на B2B Media Awards 2021
Ефектът Lidl с награда за иновация в ПР сферата
- Детайли
- Написана от manifesto.bg
Лидл България спечели и първо място в категорията „Социално отговорна кампания на годината“
Ефектът Lidl – информационната кампания, с която Лидл България отбеляза своята 10-та годишнина, бе отличена с първо място за иновации в маркетинга и ПР сферата. Наградата бе връчена по време на VII-то издание на годишните награди на b2b медия. Лидл България получи и още две признания – първо място в категорията „Социално отговорна кампания на годината“ и второ – за „Зелена инициатива“.
Прочети още: Ефектът Lidl с награда за иновация в ПР сферата
Рекорден брой проекти грабнаха отличията в Годишните награди на b2b Media 2021
- Детайли
- Написана от manifesto.bg
Голямата награда „Иновация във време на пандемия“ отиде при Теленор България.
В седмото издание но b2b Media Awards 2021 компании, проекти и предприемачи се конкурираха в над 30 различни категории със своите постижения и кампании, голяма част, реализирани в отговор на пандемията. Въпреки предизвикателната година, в надпреварата се включиха рекорден брой участници, а утвърдено жури от професионалисти в различни сфери даде своите оценки за подадените кандидатури.
В седмото издание но b2b Media Awards 2021 компании, проекти и предприемачи се конкурираха в над 30 различни категории със своите постижения и кампании, голяма част, реализирани в отговор на пандемията. Въпреки предизвикателната година, в надпреварата се включиха рекорден брой участници, а утвърдено жури от професионалисти в различни сфери даде своите оценки за подадените кандидатури.
Прочети още: Рекорден брой проекти грабнаха отличията в Годишните награди на b2b Media 2021
„Пътешествие с мисия“ ни повежда на поход за активна грижа за краката
- Детайли
- Написана от manifesto.bg
Само за месец участниците в инициативата извървяха близо 3 милиона крачки
София, 7юли 2021 г. Едно ведро предизвикателство ни повежда по красиви мотивиращи маршрути из България. Пътешествие с мисия е част от националната информационна кампания „Вземи краката си в ръце активно“. За трета поредна година тя се провежда с цел повишаване на информираността за превенцията на хроничната венозна болест (ХВБ), като тази година лице на кампанията е актрисата Алекс Сърчаджиева.
Как стана така, че чакаме с нетърпение да се върнем там, откъде все ни се искаше да избягаме преди година?
COVID донесе промени - не само за хората, но и за работните им пространства, защото ни помогна да осъзнаем по нов начин причините, заради които ходим в офиса.
София, 7юли 2021 г. Едно ведро предизвикателство ни повежда по красиви мотивиращи маршрути из България. Пътешествие с мисия е част от националната информационна кампания „Вземи краката си в ръце активно“. За трета поредна година тя се провежда с цел повишаване на информираността за превенцията на хроничната венозна болест (ХВБ), като тази година лице на кампанията е актрисата Алекс Сърчаджиева.
Прочети още: „Пътешествие с мисия“ ни повежда на поход за активна грижа за краката
Свободата да изразяваш себе си: нестандартни, но любими комбинации в стайлинга
- Детайли
- Написана от manifesto.bg
Модата e считана за една от най-високите форми на изкуство и себеизразяване. Привидното клише, че собственият стил е отражение на самите нас, на нашата личност и настроение, е самата истина. Началото на новия сезон е перфектният момент за експерименти и освежаване на гардероба.
Офисите след пандемията: Не бюрата, хората са важни
- Детайли
- Написана от manifesto.bg
С отпадането на епидемиологичните ограничения екипите постепенно се връщат в офис среда и настроението е повече от приповдигнато.
Как стана така, че чакаме с нетърпение да се върнем там, откъде все ни се искаше да избягаме преди година?
COVID донесе промени - не само за хората, но и за работните им пространства, защото ни помогна да осъзнаем по нов начин причините, заради които ходим в офиса.
Прочети още: Офисите след пандемията: Не бюрата, хората са важни
Срещите в Zoom, офисът става Living room
- Детайли
- Написана от manifesto.bg
Или какво променят компаниите в организирането на работното пространство, за да привлекат обратно служителите в офиса
След като пандемията преобърна всички стереотипи и принуди хората да работят от домовете си за повече от година, сега ставаме свидетели на обратния процес. Офис сградите са широко отворени, за да посрещнат обратно екипите на своите наематели. Завръщането обаче не е към познатото старо положение, а към променена работна среда с по-голяма физическа дистанция, гъвкавост в планирането на работния ден, по-кратка, но по-качествена интеракция между колегите и, разбира се, нови, по-високи хигиенни стандарти. В по-дългосрочен план COVID-19 може да се окаже катализатор и на по-дълбоки промени в бизнес моделите както на самите компании, наемащи офис пространства, така и на инвеститорите в офис сгради.
След като пандемията преобърна всички стереотипи и принуди хората да работят от домовете си за повече от година, сега ставаме свидетели на обратния процес. Офис сградите са широко отворени, за да посрещнат обратно екипите на своите наематели. Завръщането обаче не е към познатото старо положение, а към променена работна среда с по-голяма физическа дистанция, гъвкавост в планирането на работния ден, по-кратка, но по-качествена интеракция между колегите и, разбира се, нови, по-високи хигиенни стандарти. В по-дългосрочен план COVID-19 може да се окаже катализатор и на по-дълбоки промени в бизнес моделите както на самите компании, наемащи офис пространства, така и на инвеститорите в офис сгради.
Още статии ...
- Започна седмото издание на b2b Media Awards
- Как да намерим правилния ко-фаундър?
- Международно проучване показва стабилност в работната заетост и желание на хората да се завърнат в офисите
- b2b Media Awards станаха част от методологията за определяне на Топ 100 на най-добрите работодатели у нас
- Deichmann представи актуалната си колекция Пролет/Лято 2021 с ексклузивно онлайн събитие с участието на Кремена Станилова