Над 50 компании с отличия в Националния конкурс “Най-зелените компании в България”

Над 50 компании с отличия в Националния конкурс “Най-зелените компании в България”
С приза „Зелена личност“ беше удостоен посмъртно алпинистът Атанас Скатов, който загина по-рано тази година при изкачване на К2.

Президентът Румен Радев откри с видео обръщение официалната церемония по награждаване на участниците в Националния конкурс.

За 11-та поредна година организаторите от b2b Media предизвикахабизнеси и организации, които имат зелени идеи, кампании, събития, инициативи или инвестиции и самоинициират действия и каузи за по–здравословна среда да покажат своите постижения.

Прочети още: Над 50 компании с отличия в Националния конкурс “Най-зелените компании в България”

Обути в бяло с Deichmann

Обути в бяло с Deichmann
Феерия от нежност, изящество, надежда и безупречна хармония

Феерия от нежност, изящество, надежда и безупречна хармония – въплъщаващ в себе си амалгама от емоции, белият цвят отдавна заслужил реномето си на най-изтънчен в модната палитра. Разгръщащ красотата си през всички сезони, през пролетта и лятото, той се превръща в основен моден акцент и доминира в един от най-щастливите дни за всяка дама – нейната сватба.

Прочети още: Обути в бяло с Deichmann

Участие в „Зелените оскари“ – гаранция за бизнес успех!

Участие в „Зелените оскари“ – гаранция за бизнес успех!
Историята на един от победителите в престижната надпревара доказа за пореден път високото ниво на класацията.

Зелената трансформация на бизнеса все повече се превръща не само в условие за успеха му, но и за неговото съществуване на пазара. Престижната класация на b2b Media вече 11-та година вдъхновява и отличава зелените бизнеси в България. През своето съществуване тя се превърна в гарант за високото ниво на участниците и за многото ползи, които носи на отличените.

Прочети още: Участие в „Зелените оскари“ – гаранция за бизнес успех!

Защо никога не e късно за нов старт?

Защо никога не късно за нов старт?
ЖИВОТЪТ СЛЕД 40 ’21: Онлайн фестивал за жени на 35/40, 50, 60
 
Помните ли, когато бяхте на 18 как ви изглеждаха хората, които са на 40 и повече години? С какво точно свързвате този период от живота на една жена – с болести, проблеми или възможности?

Чували ли сте умозаключения от типа на „менопаузата е виновна за настроенията и”, „тази болест се дължи на възрастта”, „вече за къде да започва това или онова”?

Прочети още: Защо никога не e късно за нов старт?

5 цвята, с които да заблестите тази пролет

5 цвята, с които да заблестите тази пролет
Има ли по-цветно време от пролетта? Неслучайно именно през този сезон е празникът на цветята – Цветница, както и шареният Великден.

Красотата, която пролетта ни носи ни вдъхновява да пренесем нейната пъстрота и във визията си. С цветната кампания на ELLEN MORE всяка дама може да открие своето свежо попълнение за гардероба си като използва промокода FLOWER25 в периода 22 – 27 април и се възползва от 25% намаление. Сред толкова пъстри нюанси и възможности да разнообразим стила си, нека видим и кои са актуалните тенденции в света на модата за сезон пролет/лято 2021?

Прочети още: 5 цвята, с които да заблестите тази пролет

Нора Бешкова е новият мениджър „Търговски маркетинг“ на Девин ЕАД

Нора Бешкова е новият мениджър „Търговски маркетинг“ на Девин ЕАД
Бешкова поема позицията мениджър „Търговски маркетинг“ на Девин ЕАД. На нея тя ще ръководи и развива присъствието на марките DEVIN, Granini и Red Bull в над 35 000 обекта от търговската мрежа в цялата страна.

Професионалният път на Нора Бешкова в компанията започва от маркетинговия отдел в края на 2015 г. на позицията „Маркетинг анализатор“. През 2017 г. тя е повишена в мениджър „Пазарни проучвания и потребителски нагласи“. Година по-късно, Нора поема нова посока на развитие в отдел „Продажби“ и оглавява търговските функции за Red Bull и Granini на национално ниво. Преди Девин ЕАД, Нора Бешкова натрупва солиден опит в сферата на бързооборотните стоки, като над 3 години е консултант „Пазарни проучвания“ в GfK България.  

Прочети още: Нора Бешкова е новият мениджър „Търговски маркетинг“ на Девин ЕАД

Националният конкурс “Най-зелените компании в България” за 11-та поредна година

Националният конкурс “Най-зелените компании в България” за 11-та поредна година
Ранните кандидатури с отстъпка се приемат до 23 април 2021.
 
Събитието е предназначено за компаниите, които имат зелени идеи, кампании, събития, инициативи или инвестиции и самоинициират действия и каузи за по–здравословна среда.
 
Конкурсът, популярен и с наименованието “Зелените Оскари”, е уникален за България, дори и в периода на пандемия 2020-2021, той отчита и награждава постигането на "зелени" цели и корпоративни стратегии.

Прочети още: Националният конкурс “Най-зелените компании в България” за 11-та поредна година

Реклама

Още новини:

Още анализи: