Регионалната мрежа комуникационни агенции SEEnthesis-The Balkan Hub разширява присъствието си в Словакия и Словения
- Детайли
- Написана от manifesto.bg
След официалното отбелязване на една година от създаването си независимата регионална комуникационна верига SEEnthesis (The Balkan Hub), учредена от българската Interpartners Group, разширява присъствието си на още два пазара – Словакия и Словения, и вече оперира пълноценно в 9 страни в региона : освен България, това са Албания, Гърция, Сърбия, Хърватска, Република Северна Македония, Румъния, Словакия и Словения.
Теленор България с три отличия от годишните награди Employer Branding Awards 2021
- Детайли
- Написана от manifesto.bg
Теленор България спечели три приза на престижните награди за Employer Branding на b2b Media по време на онлайн церемония, организирана от медията. Теленор получи отличия в три категории, като успя да спечели журито с проект, посветен на избраната от тях HR технология и имплементирането й като инструмент за по-ефективен и автоматизиран метод за управление на служителската удовлетвореност в условия на криза.
Прочети още: Теленор България с три отличия от годишните награди Employer Branding Awards 2021
BILLA България с второ място в конкурса Employer Branding Awards
- Детайли
- Написана от manifesto.bg
Престижното отличие бе връчено за участие в категория „Employer Branding Video“
BILLA България бе отличена с второ място в категория “Employer Branding Video” в престижния конкурс за постижения в областта на работодателската марка – Employer Branding Awards. Това е четвъртото издание на Годишните награди и първата изцяло онлайн официална церемония по награждаването. Веригата е петият по големина работодател в страната, а служителите ѝ наброяват над 4500 души.
Прочети още: BILLA България с второ място в конкурса Employer Branding Awards
Schneider Electric печели престижно място за Employer the Year 2020 в конкурса на B2B Media
- Детайли
- Написана от manifesto.bg
Компанията реагира много бързо и адекватно за осигуряване на спокойствието на служителите, както и на клиентите и партньорите си
На официална онлайн церемония в петък, 12-и февруари, Schneider Electric България завоюва престижното второ място в категорията Employer of the Year, най-значимата и оспорвана категория на годишните награди Employer Branding Awards 2021 на b2b Media. Наградите отличават и поощряват постиженията на личности и компании в областта на изграждането и утвърждаването на работодателския бранд.
На официална онлайн церемония в петък, 12-и февруари, Schneider Electric България завоюва престижното второ място в категорията Employer of the Year, най-значимата и оспорвана категория на годишните награди Employer Branding Awards 2021 на b2b Media. Наградите отличават и поощряват постиженията на личности и компании в областта на изграждането и утвърждаването на работодателския бранд.
Призът за HR стратегия на годината е заслужено признание за екипа на „R&M България Производство“
- Детайли
- Написана от manifesto.bg
С гъвкавата си HR политика заводът за оптични елементи мотивира екипа и привлича нови таланти в кризата
На онлайн церемония, проведена в петък, 12-и февруари, „Райхле и Де-Масари България Пръдакшън“ бе удостоена с приза „HR стратегия на годината“ в конкурса на b2b Media. Годишните награди са с фокус върху постиженията на личности и компании в областта на изграждането и утвърждаването на работодателската марка.
Кои са призьорите в Employer Branding Awards 2021
- Детайли
- Написана от manifesto.bg
Годишните награди на b2b Media, които отличават бизнеси и личности за постижения в областта на изграждането и утвърждаването имиджа и популярността на Работодателския бранд, се проведоха за първи път изцяло онлайн. По време на дигиталната официална церемония на 12 февруари бяха определени призьорите в близо 20 категории.
Наградата за “Най-добър работодател на годината - Employer of the Year” спечели Пощенска банка, за Employer Brand Leader отличието си поделиха Kaufland Bulgaria и Филип Морис България, а индивидуалният приз беше присъден на Милена Драгийска, главен изп. директор на Лидл България ЕООД енд КО КД.
Прочети още: Кои са призьорите в Employer Branding Awards 2021
Кофас: ръст на БВП в света през 2021 г., но и неравномерно възстановяване на икономиките
- Детайли
- Написана от manifesto.bg
Експертите на Кофас прогнозират ръст на световния БВП с 4,3% през 2021г. и увеличение на глобалната търговия с 6,7%, след отчетения спад от 5,2% през 2020г. Една година след началото на пандемията от COVID-19, която предизвика най-голямата глобална рецесия след края на Втората световна война, икономиките започват постепенно възстановяване, което обаче е неравномерно.
Това стана ясно от специалната виртуална среща с медиите в рамките на ежегодната Конференция за управление на риска на Кофас в Париж. Данните от Барометъра за последното тримесечие на 2020 и анализът бяха предоставени от Жулиен Марсили, главен икономист на кредитния застраховател.
Още статии ...
- Как COVID-19 ускори края на 8 часовия работен ден и 5-дневната работна седмица?
- Средно годишно покачване от 5% на цените на жилищата в София и първи отчетен спад в определени квартали
- Ще има ли нова нормативна уредба за работата „хоум офиса“?
- След „Голямото затваряне“ - 78% от хората са убедени, че щастието трябва да бъде поставено над парите
- Лидия Шулева бе избрана за заместник-председател на Икономическия и социален съвет