Ивелина Гичева-Николова и Иван Хадживеликов са новите творчески директори на Ogilvy Sofia

Ивелина Гичева-Николова и Иван Хадживеликов са новите творчески директори на Ogilvy Sofia
Ogilvy Sofia променя модела на управление на творческото звено на агенцията и поставя начело на екипа двама нови творчески директори Ивелина Гичева-Николова и Иван Хадживеликов.

Прочети още: Ивелина Гичева-Николова и Иван Хадживеликов са новите творчески директори на Ogilvy Sofia

Актуализираната прогноза на Euler Hermes за България: 3,8% спад на БВП за 2020 година и ръст от 3,2% за 2021 година

Актуализираната прогноза на Euler Hermes за България: 3,8% спад на БВП за 2020 година и ръст от 3,2% за 2021 година

Втората вълна на COVID-19 ще нанесе значително по-малко поражения върху икономиката ни

Европа ще се върне на предкризисните нива чак в началото на 2023 година, твърдят анализаторите

3,8% спад на БВП на България за 2020 година е заложен в актуализираната прогноза на Euler Hermes - лидер в застраховането на търговски кредити в света и у нас. Така свиването на икономиката ни се очаква да бъде по-малко от това за региона на Централна и Източна Европа (-5,2%).

Прочети още: Актуализираната прогноза на Euler Hermes за България: 3,8% спад на БВП за 2020 година и ръст от...

Ето как изглеждаха сто дни протести в България онлайн

Ето как изглеждаха сто дни протести в България онлайн
През 21-ви век онлайн светът може значително да увеличи ефекта от и без това силните призиви за протести и бунтове и точно това се случи с антиправителствените стачки във Facebook и традиционните медии.

От началото на юли протестиращите в България започнаха да оказват съпротива спрямо правителството, като излязоха по улиците на София (и няколко други града).

Компанията за текстови и медийни анализи Neticle разследва този процес в онлайн пространството, набладавйки българската интернет мрежа през последните три месеца, за да открие как драматичните събития се отразяват в статии и социални медии.

Прочети още: Ето как изглеждаха сто дни протести в България онлайн

3 начина да приготвите бизнеса си за това, което предстои

3 начина да приготвите бизнеса си за това, което предстои
Идеята за увеличаване на дигиталното присъствие на вашата марка не е никака лоша, тъй като в момента потребителите прекарват значително повече време онлайн. Дигитализирането бързо се превръща в абсолютна необходимост за тези, които искат да оцелеят и да придължат да се развиват.

Ако не достигате до потенциалните си клиенти и не успявате да ги ангажирате по време на тяхното клиентско преживяване с вашия бранд, можете да бъдете сигурни, че вашите конкуренти са готови да заемат мястото ви.

Прочети още: 3 начина да приготвите бизнеса си за това, което предстои

Защо има разминаване в предизборните проучвания в САЩ

Защо има разминаване в предизборните проучвания в САЩ
Предизборната надпревара в САЩ е към края си, а провежданите междувременно социологически проучвания не спират да предричат победа за опонента на настоящия президент.
Подобна ситуация видяхме и през 2016 година, когато всички се надпреварваха да предсказват безспорен превес за Хилари Клинтън отново срещу Доналд Тръмп, а той не само успя да спечели изборите, но и да докаже, че социологията не е точна наука или поне не се практикува като такава.

Прочети още: Защо има разминаване в предизборните проучвания в САЩ

Как COVID-19 засегна бизнеса: 6-месечен анализ

Как COVID-19 засегна бизнеса: 6-месечен анализ

Измина повече от половин година, откакто COVID-19 беше обявен за глобялна пандемия. Както стана ясно още през март, неговият ефект ще е болезнен за бизнеса. Но в този момент, 6 месеца по-късно изглежда, че бизнесите успяват в моного по-голяма степен от очакваното да се адаптират към новата ситуация, в която бяха принудително поставени.

Дигиталната трансформация се ускорява. Стратегиите за дигитално присъствие, дигитален макретинг и присъствие в онлайн пространството работят добре за всички, които успяха да настроят своите процеси и системи.

Дигитални бизнеси, дигитални потребители

Прочети още: Как COVID-19 засегна бизнеса: 6-месечен анализ

Програма Европейско градско управление

Програма Европейско градско управление
До 2 октомври 2020 г., 18  ч. българско време, е крайният срок за кандидатстване по програмата на Европейско градско управление (EU City Facility, EUCF) за финансиране на разработването на инвестиционни концепции (ИК), свързани с изпълнението на действия, описани в планове за съэдаване на устойчив климат и намаляване на енергийната консумация в градовете и общините в Европа.

Всяка общинска администрация, която подаде заявление за кандидатстване, може да получи до 60 000 EUR фиксирана безвъзмездна финансова помощ за извършване на необходимите вътрешни и външни дейности и услуги, за да разработи инвестиционна концепция с цел намаляване на енергийното потребление и парниковите емисии в региона. Финансирането ще бъде извършено на два етапа, като втората част от гранта (в размер на до 30 % от цялата сума) ще се изплати след валидирането на инвестиционната концепция.  

Прочети още: Програма Европейско градско управление

Реклама

Още новини:

Още анализи: