Компанията бе отличена за високото ниво на ефективност и екологичност на процесите в Умната си фабрика в Пловдив

Компанията бе отличена за високото ниво на ефективност и екологичност на процесите в  Умната си фабрика в Пловдив
Schneider Electric спечели първото място в категорията „Зелена иновацията на годината“ на 10-ото юбилейно издание на конкурса „Най-зелените компании на България“ на b2b Media. Призът е поредното отличие за Умната фабрика (Smart Factory) в Пловдив, на компанията - лидер в дигиталната трансформация на енергийния мениджмънт и автоматизацията.  Зеленият Оскар доказва високото ниво на екологичност на процесите в завода, който е един от най-модерните и значими за компанията в световен мащаб.

Само преди три месеца фабриката на Schneider Electric у нас грабна приза за „Технологична иновация на годината“ , а настоящото отличие доказва, че тя е не само умна, но и „зелена”. Към момента 65% от процесите в производствената база в Пловдив са изцяло автоматизирани, а екипът не спира внедряването на нови технологии, включително създава дигитални решения на място.

Прочети още: Компанията бе отличена за високото ниво на ефективност и екологичност на процесите в Умната си...

ЕСРИ България с награда за устойчиви политики в COVID-19

ЕСРИ България с награда за устойчиви политики в COVID-19
Компанията беше отличена за своите социални ГИС проекти за борба с пандемията.

София, 02 октомври 2020г. – В конкурса за “Най-зелените компании в България” ЕСРИ България получи признание за цялостната социална политика, която прилага в подкрепа на усилията за борба с пандемията от коронавирус в страната. За 10-та поредна година b2b Media отличи компании, общини, неправителствени организации и личности с особени заслуги в грижата за околната среда, а тази година конкурсът беше допълнен с нови категории свързани с необичайните предизвикателства на 2020 година.

Отличието бе присъдено на ЕСРИ България за комплексът от ГИС приложения, които компанията разработи в синхрон с нуждите на обществото и институциите да получават важна информация и пространствени анализи за развитието на пандемията у нас.

Прочети още: ЕСРИ България с награда за устойчиви политики в COVID-19

Кои са отличниците в юбилейното издание на Националния конкурс "Най-зелените компании в България" 2020?

Кои са отличниците в юбилейното издание на Националния конкурс "Най-зелените компании в България" 2020?
В престижните зелени награди, организирани от b2b Media, отличени за 10-ти път най-отговорните бизнеси, общини, неправителствени организации и личности.


Голямата награда грабна Кауфланд България, а „Зелена личност 2020“ стана Никола Рахнев, инициатор на Гората.бг.

Прочети още: Кои са отличниците в юбилейното издание на Националния конкурс "Най-зелените компании в България"...

Изкуствен интелект създава персонализирани видео реклами в реално време

Изкуствен интелект създава персонализирани видео реклами в реално време
Минаха няколко години, откакто роботът AI-CD β и криейтив директорът и сценарист Мицуру Курамото се изправиха в оспорвана битка кой ще създаде по-успешна реклама. Само преди 3 години изследване на RTB House в Европа показа, че използването на изкуствен интелект в банер планирането осигурява над 35% повече кликове в сравнение с естествените инстинкти на маркетинг директорите на най-големите брандове на стария континент.

Прочети още: Изкуствен интелект създава персонализирани видео реклами в реално време

Deichmann представя новите тенденции при обувките ЕСЕН/ЗИМА 2020/21

Deichmann представя новите тенденции при обувките ЕСЕН/ЗИМА 2020/21
Тренд-темата за сезона са отличителните груби рокерски боти и ботуши с връзки

След като модната пролет така и не се състоя, модната есен обещава да бъде по-вълнуваща! След седмици и месеци в „домашен“ аутфит желанието за по-интересна визия става все по-голямо.
Тази година есенната мода при обувките е еднозначно доминирана от една тренд-тема: отличителните груби рокерски боти и ботуши с връзки. Масивните и груби модели с релефни грайфери са перфектни в комбинация с нежни рокли и феерични поли.

Прочети още: Deichmann представя новите тенденции при обувките ЕСЕН/ЗИМА 2020/21

Нови категории в надпреварата за Националния конкурс “Най-зелените компании в България 2020”

Нови категории в надпреварата за Националния конкурс “Най-зелените компании в България 2020”
В безпрецедентна година като настоящата е важно лидерите сред бизнесите и организации у нас да демонстрират своята социална отговорност.

В това 10-то юбилейно издание конкурсът, който следи "зелената" корпоративна дейност, е допълнен с нови категории, свързани с извънредната ситуация и необичайние предизвикателства на 2020 година.

Прочети още: Нови категории в надпреварата за Националния конкурс “Най-зелените компании в България 2020”

Търси се “Зелена личност 2020”

Търси се “Зелена личност 2020”
Специалното отличие „Зелена личност”, с което организаторите поощряват индивидуалните усилия, беше присъдено за първи път през 2012 година.

Наградата е единствената, която се връчва след гласуване изцяло онлайн. Призът е част от кампанията в Националния конкурс “Най-зелените компании в България”, който през 2020 се провежда за 10-та поредна година.

Прочети още: Търси се “Зелена личност 2020”

Реклама

Още новини:

Още анализи: