Търси се “Зелена личност 2020”
- Детайли
- Написана от manifesto.bg

Специалното отличие „Зелена личност”, с което организаторите поощряват индивидуалните усилия, беше присъдено за първи път през 2012 година.
Наградата е единствената, която се връчва след гласуване изцяло онлайн. Призът е част от кампанията в Националния конкурс “Най-зелените компании в България”, който през 2020 се провежда за 10-та поредна година.
Надпреварата е предназначена за компаниите, които имат зелени идеи, кампании, събития, инициативи или инвестиции и самоинициират действия и каузи за по–здравословна среда.
Наградата е единствената, която се връчва след гласуване изцяло онлайн. Призът е част от кампанията в Националния конкурс “Най-зелените компании в България”, който през 2020 се провежда за 10-та поредна година.
Прочети още: Търси се “Зелена личност 2020”
Започва десетото издание на Зелените Оскари
- Детайли
- Написана от manifesto.bg

Националния конкурс “Най-зелените компании в България 2020” предизвиква отговорните бизнеси в необичайна година като 2020, в която отбелязва и своя 10-ти юбилей.
Надпреварата е предназначена за компаниите, които имат зелени идеи, кампании, събития, инициативи или инвестиции и самоинициират действия и каузи за по–здравословна среда.
Конкурсът е уникален за България, дори и в година като настоящата, той отчита постигането на "зелени" цели и корпоративни стратегии.
Прочети още: Започва десетото издание на Зелените Оскари
6 съвета за по-успешна публичната комуникация #AfterCovid
- Детайли
- Написана от manifesto.bg

Ето, че “новото нормално” след появата на COVID-19 ни промени! Настани се удобно и ни принуди да се съобразяваме с него. Внимаваме с кого и как общуваме, провокирани сме да станем по-гъвкави и по-задълбочени в общуването. Чувствителността е опъната като струна и всяка дума сякаш е по-тежка. Бизнесът е изправен пред много предизвикателства и преформатирането на общуването е едно от тях. Свикваме да работим от разстояние, да правим събития, конференции и семинари от разстояние, да бъдем екип от разстояние. В същото време брандовете имат нужда повече от всякога да бъдат по-близки до своите потребители.
Повечето рекламни кампании и комуникации се измениха, възприемайки социален тон. Промяната започна с активното споделяне на лозунга #ОстаниСиВкъщи, продължи със #ЗаедноЩеСеСправим, а днес вече живеем “новото нормално”.
МБАЛСМ “Н. И. Пирогов” въвежда иновативен и щадящ лапароскопски метод за лечение на деца. Toй ще бъде в помощ на малките пациенти с урологични заболявания. Иновацията е лична и професионална мисия на д-р Емил Атанасов, който е част от екипа на единствената Клиника по детска урология в България - в „Пирогов". Д-р Атанасов ще извърши първите такива лапароскопски урологични операции в България при толкова малки пациенти. По негова покана за участие в интервенциите на днес и утре (13 и 14 август) в България пристигат и световноизвестните медици от Швейцария проф. Рита Гобе и доц. Лука Мазоне.
Прочети още: 6 съвета за по-успешна публичната комуникация #AfterCovid
„Пирогов“ въвежда иновативен и щадящ метод за лечение на деца
- Детайли
- Написана от manifesto.bg

Първите урологични лапароскопски интервенции на малки деца у нас ще бъдат извършени от д-р Емил Атанасов с участието на екип медици от Швейцария
МБАЛСМ “Н. И. Пирогов” въвежда иновативен и щадящ лапароскопски метод за лечение на деца. Toй ще бъде в помощ на малките пациенти с урологични заболявания. Иновацията е лична и професионална мисия на д-р Емил Атанасов, който е част от екипа на единствената Клиника по детска урология в България - в „Пирогов". Д-р Атанасов ще извърши първите такива лапароскопски урологични операции в България при толкова малки пациенти. По негова покана за участие в интервенциите на днес и утре (13 и 14 август) в България пристигат и световноизвестните медици от Швейцария проф. Рита Гобе и доц. Лука Мазоне.
Прочети още: „Пирогов“ въвежда иновативен и щадящ метод за лечение на деца
Проучване: Колко страшно е 5G за българските интернет потребители?
- Детайли
- Написана от manifesto.bg

Neticle изследва тема, която разпали страстите, във време, когато обстоятелствата и без това са много различни от обичайните.
Една от най-противоречивите теми през последните месеци беше разполагането на 5G мрежи в цяла Европа. Това важи особено за България, където миналия ноември бе обявено, че мобилната мрежа от пето поколение ще бъде налична в страната до средата на 2020 г. Това обаче не се осъществи: според доклад на Европейската комисия през юни България все още не е приключила необходимите оферти и всъщност по индекса за навлизането на цифровите технологии в икономиката и обществото (DESI) е на последно място сред държавите-членки на ЕС.
Една от най-противоречивите теми през последните месеци беше разполагането на 5G мрежи в цяла Европа. Това важи особено за България, където миналия ноември бе обявено, че мобилната мрежа от пето поколение ще бъде налична в страната до средата на 2020 г. Това обаче не се осъществи: според доклад на Европейската комисия през юни България все още не е приключила необходимите оферти и всъщност по индекса за навлизането на цифровите технологии в икономиката и обществото (DESI) е на последно място сред държавите-членки на ЕС.
Прочети още: Проучване: Колко страшно е 5G за българските интернет потребители?
PwC: Потребителите възприемат все по-лесно новите тенденции, свързани с бързото развитие на технологиите, здравето и устойчивостта
- Детайли
- Написана от manifesto.bg

Глобално проучване на PwC показва, че бързо променящата се световна обстановка през 2020 г. оказва силно влияние върху потребителските нагласи
Активната промяна в потребителските нагласи и поведение, която беше в ход още преди появата на COVID-19, сега протича все по-ускорено. Според проучване на PwC това забързване на процесите ще мотивира компаниите и търговците на дребно да преосмислят начина, по който управляват бизнеса си.
Резултатите от две допитвания, направени преди и след пандемията COVID-19, са публикувани в 11-ото поредно проучване PwC за потребителските нагласи (PwC Global Consumer Insights Survey 2020). То разглежда навиците и поведението на потребителите в градска среда и дигитализирането на начина им на живот в следствие на бързо променящата се световна обстановка.
Активната промяна в потребителските нагласи и поведение, която беше в ход още преди появата на COVID-19, сега протича все по-ускорено. Според проучване на PwC това забързване на процесите ще мотивира компаниите и търговците на дребно да преосмислят начина, по който управляват бизнеса си.
Резултатите от две допитвания, направени преди и след пандемията COVID-19, са публикувани в 11-ото поредно проучване PwC за потребителските нагласи (PwC Global Consumer Insights Survey 2020). То разглежда навиците и поведението на потребителите в градска среда и дигитализирането на начина им на живот в следствие на бързо променящата се световна обстановка.
България падна от върха до дъното в класациите за интернет
- Детайли
- Написана от manifesto.bg

Възможността за виртуални мобилни оператори в България ще доведе до по-добро качество и цени за потребителите
От 2014 г. досега българският сектор на телекомуникациите е изгубил конкурентните си предимства и това ощетява както развитието на икономиката ни, така и обикновения потребител, стана ясно от конференцията ecta Country Focus: Bulgaria. На нея бяха обсъдени предизвикателствата и възможностите за развитие на българския телекомуникационен пазар. Конференцията се организира от Европейската асоциация за конкурентни телекомуникации ecta.
От 2014 г. досега българският сектор на телекомуникациите е изгубил конкурентните си предимства и това ощетява както развитието на икономиката ни, така и обикновения потребител, стана ясно от конференцията ecta Country Focus: Bulgaria. На нея бяха обсъдени предизвикателствата и възможностите за развитие на българския телекомуникационен пазар. Конференцията се организира от Европейската асоциация за конкурентни телекомуникации ecta.
Прочети още: България падна от върха до дъното в класациите за интернет
Още статии ...
- ОББ с голямата награда на b2b Media Awards и още 6 първи места за иновациите на KBC
- Проектите за безопасен интернет на Теленор получиха отличия на IAB Mixx Awards и наградите на B2B Media Group
- Оптималният модел на работа е хибрид между работа от вкъщи и от офиса според проучване на Adecco Group
- БЧГТПП с награда за Бизнес дебют в Годишните награди на b2bmedia
- Инициатива на Lidl за балансирано хранене с признание за „Образователна идея“