Бизнесът трябва да заложи на уменията на екипа си, освен на въвеждането на изкуствения интелект, за да извлече максимална полза от него, сочи проучване

Бизнесът трябва да заложи на уменията на екипа си, освен на въвеждането на изкуствения интелект, за да извлече максимална полза от него, сочи проучване

Повече от 90% от най-зрелите AI компании наемат квалифицирани служители, за да повишат компетенциите на екипа си. 76.7% увеличават инвестициите в придобиване на нови умения

Microsoft Corp. публикува данни от международно изследване, от които става ясно, че компаниите виждат най-много бизнес ползи от изкуствения интелект (AI), когато внедряването му е комбинирано с обучителни програми, фокусирани върху развитието на технически и „меки умения на служителите. В глобалното проучване, проведено в периода 12-30 март, са участвали близо 12 000 служители и ръководители от по-големите предприятия на 20 пазара. Резултатите обобщават кои умения ще са необходими за извличането на максимална полза от изкуствения интелект, както и съвети от компании, които вече работят с него.

Прочети още: Бизнесът трябва да заложи на уменията на екипа си, освен на въвеждането на изкуствения интелект,...

Петя Жекова е новият мениджър „Бизнес операции“ на Sanofi Pasteur в България и Северна Македония

Петя Жекова е новият мениджър „Бизнес операции“ на Sanofi Pasteur в България и Северна Македония

Петя Жекова e новият мениджър „Бизнес операции“ за България и Северна Македония на Sanofi Pasteur, подразделението за ваксини на фармацевтичната компания Sanofi.

Тя ще отговаря за разработването и изпълнението на бизнес стратегията на Sanofi Pasteur в двете държави в унисон със заложените глобални цели на компанията, като поддържа високите стандарти за качество в работата си. Петя Жекова ще работи за затвърждаването на имиджа на компанията като отговорен лидер в областта на ваксините, като ще подпомага поддържането на работещи и партньорски отношения със здравните институции.

Прочети още: Петя Жекова е новият мениджър „Бизнес операции“ на Sanofi Pasteur в България и Северна Македония

Веригата комуникационни консултанти SEEnthesis с първи регионален форум на тема „Потребителското поведение и бизнес средата на Балканите“

Веригата комуникационни консултанти SEEnthesis с първи регионален  форум на тема „Потребителското поведение и бизнес средата на Балканите“
Между 30 и 50% редукция в комуникационните бюджети, до 250% ръст в онлайн присъствието, изместване на потребителски предпочитания към продукти родно производство и нараснал интерес към качествени имоти за покупка са сред общите тенденции на седемте представени пазара

София, 18-и май, 2020 г. За първи път преди дни веригата комуникационни агенции от Балканския регион SEEnthesis The Balkan Hub, учредена от българската група Interpartners, проведе международен онлайн форум на тема „Потребителско поведение и бизнес среда на Балканите“.

Прочети още: Веригата комуникационни консултанти SEEnthesis с първи регионален форум на тема „Потребителското...

Онлайн търговията засили търсенето на складови площи

Онлайн търговията засили търсенето на складови площи
Промяната във вътрешното потребление, поради правителствените мерки за ограничаване дейността на физическите обекти, доведе до ръст на онлайн търговията. За да се справят с обслужването на този тип поръчки, куриерските компании и търговците с онлайн магазини предприемат действия по реорганизация на логистиката и доставките си. В резултат се засилва интересът към складови площи до 1000-2000 кв. м в рамките на София, показват данните на консултантската компания Cushman & Wakefield Forton.

Прочети още: Онлайн търговията засили търсенето на складови площи

Близо 42 на 100 от потребителите са пазарували за първи път онлайн по време на изолацията

Близо 42 на 100 от потребителите са пазарували за първи път онлайн по време на изолацията

Най-съществен и устойчив ръст с оглед на ситуацията се наблюдава при куриерските услуги, онлайн банкирането, мобилното банкиране, онлайн курсове за обучения за придобиване на нови знания, онлайн фитнес програми, упражнения, йога. Дори и при най-възрастните - Baby Boomers, онлайн и мобилното банкиране, които традиционно не са с високо проникване в тази целева група, също отбелязват ръст.

Изминаха точно два месеца от обявяването на извънредното положение в страната. Пандемията в следствие на Covid-19 постави предизвикателство не само пред индивида, но и пред доставчиците на продукти и услуги. В следствие на това маркетингът претърпя сериозни промени. За да помогне на обществото и бизнеса да превърнат пандемията в полезен урок, All Channels Group стартира издаването на ежеседмичен бюлетин „Маркетинг по време на пандемия“ съвместно с BluePoint. Ценните инсайти от бюлетина преминаха във виртуална дискусия, която се проведе в две последователни седмици, за да обхване най-ключовите изводи от проучването и да позволи на водещите експерти от сферата на маркетинга и комуникациите да ги анализират съвместно със своите гости.

Прочети още: Близо 42 на 100 от потребителите са пазарували за първи път онлайн по време на изолацията

Само 15% от компаниите в AIBEST планират връщане на целия екип в офиса с края на извънредното положение

Само 15% от компаниите в AIBEST планират връщане на целия екип в офиса с края на извънредното положение

За над 60% от тях кризата не се е отразила значително на бизнеса им

Проучване сред членовете на Асоциацията за иновации, бизнес услуги и технологии (AIBEST) показва, че само 15% от компании ще върнат целия си екип в офисите. Всяка трета компания планира да удължи работата от вкъщи, а над половина от тях за избрали варианта за поетапно връщане или организиране на работата в офиса на смени. Вътрешните анализи показват, че дистанционната работа по никакъв начин не се е отразила на ефективността и качеството на предлаганите от тях услуги. Затова членовете на AIBEST смятат да запазят и в бъдеще част от практиките, прилагани при извънредното положение, като дадат възможност за увеличаване на часовете за работа от вкъщи и продължат с професионалното развитие през виртуални обучения и онлайн платформи.

Прочети още: Само 15% от компаниите в AIBEST планират връщане на целия екип в офиса с края на извънредното...

Институт GATE създава платформа за изследване и анализ на икономиката по време на и след пандемията от COVID-19

Институт GATE създава платформа за изследване и анализ на икономиката по време на и след пандемията от COVID-19
Платформата COVID-19 Activity Tracker (CAT) може да се използва от правителство и браншови организации за взимане на решения за възстановяване на икономиките на база прогнозни оценки

Институтът GATE, „Големи данни в полза на интелигентното общество“, създава първата по рода си платформа (COVID-19 Activity Tracker - CAT), която обработва и представя емпиричната информация за стопанската дейност на отделни индустрии и икономиката като цяло, на основата на ограниченията, наложени върху човешкия фактор.

Това става по начин, който позволява на заинтересованите страни да вземат решения за своите или общи действия на възстановяване след кризата.

Прочети още: Институт GATE създава платформа за изследване и анализ на икономиката по време на и след...

Реклама

Още новини:

Още анализи: