Бизнесът трябва да заложи на уменията на екипа си, освен на въвеждането на изкуствения интелект, за да извлече максимална полза от него, сочи проучване
- Детайли
- Написана от manifesto.bg
Повече от 90% от най-зрелите AI компании наемат квалифицирани служители, за да повишат компетенциите на екипа си. 76.7% увеличават инвестициите в придобиване на нови умения
Microsoft Corp. публикува данни от международно изследване, от които става ясно, че компаниите виждат най-много бизнес ползи от изкуствения интелект (AI), когато внедряването му е комбинирано с обучителни програми, фокусирани върху развитието на технически и „меки” умения на служителите. В глобалното проучване, проведено в периода 12-30 март, са участвали близо 12 000 служители и ръководители от по-големите предприятия на 20 пазара. Резултатите обобщават кои умения ще са необходими за извличането на максимална полза от изкуствения интелект, както и съвети от компании, които вече работят с него.
Петя Жекова е новият мениджър „Бизнес операции“ на Sanofi Pasteur в България и Северна Македония
- Детайли
- Написана от manifesto.bg
Петя Жекова e новият мениджър „Бизнес операции“ за България и Северна Македония на Sanofi Pasteur, подразделението за ваксини на фармацевтичната компания Sanofi.
Тя ще отговаря за разработването и изпълнението на бизнес стратегията на Sanofi Pasteur в двете държави в унисон със заложените глобални цели на компанията, като поддържа високите стандарти за качество в работата си. Петя Жекова ще работи за затвърждаването на имиджа на компанията като отговорен лидер в областта на ваксините, като ще подпомага поддържането на работещи и партньорски отношения със здравните институции.
Веригата комуникационни консултанти SEEnthesis с първи регионален форум на тема „Потребителското поведение и бизнес средата на Балканите“
- Детайли
- Написана от manifesto.bg
София, 18-и май, 2020 г. За първи път преди дни веригата комуникационни агенции от Балканския регион SEEnthesis – The Balkan Hub, учредена от българската група Interpartners, проведе международен онлайн форум на тема „Потребителско поведение и бизнес среда на Балканите“.
Онлайн търговията засили търсенето на складови площи
- Детайли
- Написана от manifesto.bg
Прочети още: Онлайн търговията засили търсенето на складови площи
Близо 42 на 100 от потребителите са пазарували за първи път онлайн по време на изолацията
- Детайли
- Написана от manifesto.bg
Най-съществен и устойчив ръст с оглед на ситуацията се наблюдава при куриерските услуги, онлайн банкирането, мобилното банкиране, онлайн курсове за обучения за придобиване на нови знания, онлайн фитнес програми, упражнения, йога. Дори и при най-възрастните - Baby Boomers, онлайн и мобилното банкиране, които традиционно не са с високо проникване в тази целева група, също отбелязват ръст.
Изминаха точно два месеца от обявяването на извънредното положение в страната. Пандемията в следствие на Covid-19 постави предизвикателство не само пред индивида, но и пред доставчиците на продукти и услуги. В следствие на това маркетингът претърпя сериозни промени. За да помогне на обществото и бизнеса да превърнат пандемията в полезен урок, All Channels Group стартира издаването на ежеседмичен бюлетин „Маркетинг по време на пандемия“ съвместно с BluePoint. Ценните инсайти от бюлетина преминаха във виртуална дискусия, която се проведе в две последователни седмици, за да обхване най-ключовите изводи от проучването и да позволи на водещите експерти от сферата на маркетинга и комуникациите да ги анализират съвместно със своите гости.
Само 15% от компаниите в AIBEST планират връщане на целия екип в офиса с края на извънредното положение
- Детайли
- Написана от manifesto.bg
За над 60% от тях кризата не се е отразила значително на бизнеса им
Проучване сред членовете на Асоциацията за иновации, бизнес услуги и технологии (AIBEST) показва, че само 15% от компании ще върнат целия си екип в офисите. Всяка трета компания планира да удължи работата от вкъщи, а над половина от тях за избрали варианта за поетапно връщане или организиране на работата в офиса на смени. Вътрешните анализи показват, че дистанционната работа по никакъв начин не се е отразила на ефективността и качеството на предлаганите от тях услуги. Затова членовете на AIBEST смятат да запазят и в бъдеще част от практиките, прилагани при извънредното положение, като дадат възможност за увеличаване на часовете за работа от вкъщи и продължат с професионалното развитие през виртуални обучения и онлайн платформи.
Институт GATE създава платформа за изследване и анализ на икономиката по време на и след пандемията от COVID-19
- Детайли
- Написана от manifesto.bg
Институтът GATE, „Големи данни в полза на интелигентното общество“, създава първата по рода си платформа (COVID-19 Activity Tracker - CAT), която обработва и представя емпиричната информация за стопанската дейност на отделни индустрии и икономиката като цяло, на основата на ограниченията, наложени върху човешкия фактор.
Това става по начин, който позволява на заинтересованите страни да вземат решения за своите или общи действия на възстановяване след кризата.
Още статии ...
- Започва предоговаряне на наемите в молове и на търговски улици
- Регионалната мрежа комуникационни консултанти SEEnthesis / The Balkan Hub организира онлайн форум с водещи лектори от седем пазара
- Deichmann представя цветовете на лятото
- Комуникационната индустрия у нас с 11 конкретни предложения за икономически мерки към правителството
- Спад на наетите офиси от началото на 2020 г.