Пламена Бургуджиева поема ръководството на Softline в България

Пламена Бургуджиева поема ръководството на Softline в България

Пламена Бургуджиева е с над 15 години опит в ИТ сферата и заема длъжността „Мениджър развитие пазари“ от стъпването на Softline за първи път у нас през 2018 г. От април 2020 г., тя поема ръководството на компанията в България и в ролята си на „Country manager“ ще отговаря за стратегията, планирането и управлението на Softline България, както и за поддържането на растежа и осигуряването на най-високо качество на услугите в областта на дигиталната трансформация и киберсигурност.

Компанията е един от 10-те глобални стратегически партньори на Майкрософт, като нейния основен фокус са облачните решения и киберсигурността, развитието на ИТ стратегии и управление на ИТ услуги.

Прочети още: Пламена Бургуджиева поема ръководството на Softline в България

Капиталовите стратегии биват пренаписвани насред ожесточената борба с въздействието на новата реалност

Капиталовите стратегии биват пренаписвани насред ожесточената борба с въздействието на новата реалност
 
Лондон, април 2020. Глобалните бизнес лидери се съсредоточават върху управлението на непосредственото въздействие, което COVID-19 оказва върху веригите на доставките, приходите и рентабилността, като същевременно реорганизират разпределението на капитала и правят планове за сливания и придобивания за след кризата, според 22-ото издание на глобалния Барометър на доверието в икономиката на EY (Global Capital Confidence Barometer).

Почти три четвърти (73%) от участниците в Барометъра на доверието в икономиката, едно проучване с повече от 2900 участници - топ мениджъри от целия свят, очакват COVID-19 да окаже сериозно влияние върху световната икономика посредством прекъсване на веригата на доставките и спад в потреблението. В същото време ръководителите преосмислят своите бизнес модели в отговор на кризата. Все по-масовото спиране на дейността на бизнеса в много части на света разкри уязвимостта на веригите за доставки на много компании, като над половината (52%) предприемат стъпки за промяна на сегашната си организация, а 41% инвестират в ускоряване на автоматизацията.

Прочети още: Капиталовите стратегии биват пренаписвани насред ожесточената борба с въздействието на новата...

Най-влиятелните маркетинг комуникатори по време на пандемия

Най-влиятелните маркетинг комуникатори по време на пандемия

Настоящата пандемия влияе негативно на почти всички сектори на световната икономика, но сякаш дигиталният маркетинг не е сред най-засегнатите. Как тази обстановка влияе на сектора? Neticle, компанията за интелигентен медиен анализ проучи темата.

В периода от 1-и февруари до 9-и април проследихме публичните споменавания в интеренет пространството на някои области (напр. PPC, Google Ads, SEO, Instagram marketing и др.) и дигитални агенции като Hop Online, Bulpros, Netpeak, Rioks, Accella, Optimystica, 411 Marketing, DigitInk, Dantek, Digitawise, Ganbox, iProspect, SEO Consult, Tendrik.

Прочети още: Най-влиятелните маркетинг комуникатори по време на пандемия

Професиите, работещи с хора, ще бъдат по-ценени в бъдеще, отколкото са днес

Професиите, работещи с хора, ще бъдат по-ценени в бъдеще, отколкото са днес

Paylab анализира подробно през октомври 2019 г. заплатите на учители и ги сравни с други избрани длъжности, които включват ежедневна работа с хора, като лекари, продавач-консултанти и служители поддръжка на клиенти.

Според резултатите на Paylab заплатите на учителите в много държави, въпреки образованието им, не им дават много поводи за радост. Възнаграждението им често е сравнимо със заплатите на служителите със средно образование. Тенденцията обаче показва, че професиите, които работят с хора, ще бъдат изключително ценени и желани в бъдеще. Въпреки автоматизацията на производствата и обработването на данни, работата с хора, която създава стойност, ще бъде сред „професиите на бъдещето", a тяхната цена ще продължава да расте.

Прочети още: Професиите, работещи с хора, ще бъдат по-ценени в бъдеще, отколкото са днес

Проучване: Потребителят ще стане по-рационален и силно ценово чувствителен

Проучване: Потребителят ще стане по-рационален и силно ценово чувствителен

Клиентите се съпротивляват срещу външно наложената промяна на техните стил на живот и потребителското поведение в настоящата кризисна ситуация. Това показва национално представително проучване на МаркетЛинкс и Интеримидж.

Данните сочат стремеж към максимиризарне на избора на потребителите – повече за същите или по-малко разходи. Клиентите са и много по-внимателни в оценките на потребностите си, като в същото време са повече ориентирани към цените и промоциите, отколкото към качеството. Когато преценят дадена покупка като рискова, са склонни да инвестират повече усилия в проучване. Обнадеждаващо е все пак, че повечето потребители остават лоялни към търговците.

Прочети още: Проучване: Потребителят ще стане по-рационален и силно ценово чувствителен

Възможно ли е роботите да намалят трудовите злополуки?

Възможно ли е роботите да намалят трудовите злополуки?

В съвременния технологично развит свят производственото оборудване и процесите стават все по-сложни. Обемът на работата, която служителите трябва да изпълняват, се увеличава, което значително повишава риска от трудови злополуки. Въпреки това, напредналото развитие в индустриалната автоматизация помага на бизнеса да подобри безопасността на производството си, като същевременно увеличава рентабилността.

За съжаление, високият темп на производство в много предприятия може да значи, че бизнесът не обръща достатъчно внимание на безопасността на труда и ергономията на настоящите служители. Оказва се, че най-рискованата дейност в производствения процес е директният контакт между човек и индустриална машина по време на рутинна поддръжка. Работните позиции, които са най-изложени на опасност от трудова злополука, включват монтьори, електротехници и бригадири. Най-опасните дейности са заваряване, монтаж, рязане и шлайфане.

Прочети още: Възможно ли е роботите да намалят трудовите злополуки?

Кризата с коронавируса отложи отварянето на 1070 хотелски стаи в София

Откриването на общо 1070 стаи в 4- и 5-звездни хотели в София, планирано за 2020 г., се отлага заради пандемията от коронавирус. Това показват данните на консултантската компания за бизнес имоти Cushman & Wakefield Forton, която тази година отбелязва 15 години от създаването си.

За тази пролет бе планирано отварянето на първия хотел на Hyatt в столицата, както и на Grand Hotel Millennium. След цялостно обновяване трябва до отвори врати и четиризвездният хотел „Родина“. За момента обаче хотелският пазар е блокиран заради пандемията, която спря бизнес и туристическите пътувания.

Прочети още: Кризата с коронавируса отложи отварянето на 1070 хотелски стаи в София

Реклама

Още новини:

Още анализи: