Как прогонваха християните от Близкия изток
- Детайли
- Написана от e-vestnik.bg - Мохамед Халаф

Прочети още: Как прогонваха християните от Близкия изток
Едно важно “не”
- Детайли
- Написана от Асен Асенов

Металически отблясъци и наситени тонове VS пастелни и перлени нюанси – това са трендовете при обувките за лято 2020 на Deichmann
- Детайли
- Написана от manifesto.bg

Преживяхме домашната изолация! Настъпи моментът да захвърлим чехлите и анцузите и да се гмурнем в лятната мода! Експресивни и нежни цветни комбинации в колекция Лято 2020 на модния бранд Deichmann подаряват на fashion посланиците дългоочакваното ваканционно настроение. Време е да се насладим на прекрасните слънчеви дни със стил!
За Кристо с реализъм
- Детайли
- Написана от Стефан Янков

Прочети още: За Кристо с реализъм
Кофас начертава два сценария за възстановяване след кризата
- Детайли
- Написана от manifesto.bg

Според първия, базов сценарий, се очаква внимателно и постепенно съживяване на бизнеса от края на месец май нататък, а възстановяването ще дойде през третото и четвърто тримесечие на годината. При рисков сценарий обаче се очаква втора вълна на заразата през есента, което ще донесе допълнителни карантинни мерки, а това ще има доста по-дълъг негативен ефект върху бизнеса в световен мащаб. Съответно, възстановяването ще дойде доста по-бавно.
Прочети още: Кофас начертава два сценария за възстановяване след кризата
Кои са новите модели на работа в контекста на новата реалност? или Какви са тенденциите на работната среда на бъдещето?
- Детайли
- Написана от manifesto.bg

Лектори на SMART WORK – Бъдещето е тук бяха Елена Дречева, изпълнителен директор на „Коника Минолта Бизнес Солюшънс България“, Теодора Петкова, председател на УС и главен изпълнителен директор на „УниКредит Булбанк“, Петър Торнев, директор на Технологичния център на „Аксенчър" в България, и Евелина Славкова, социолог, съосновател на агенция „Тренд“.
Проучване: В центъра на кризата вниманието е към онлайн пазаруването
- Детайли
- Написана от manifesto.bg

От всички клонове на дигиталния маркетинг, онлайн пазаруването реагира най-адекватно на пандемията – това стана ясно от проучване на компанията за онлайн мониторинг и анализ на съдържание Neticle, публикавана през април в сайта manifesto.bg. Сега ще ви запознаем с по-детайлно проучване по темата.
За да филтрира онлайн съдържанията от Нетикъл моделираха две ключови думи, синонимите онлайн пазаруване (на графиките: online shopping), както и най-значителните онлайн магазини в страната под думата webshop (Ardes.bg, Decathlon.bg, eMag.bg, FashionDays, Get.bg, Gift.bg, Helikon.bg, Ikea.bg, Koketna.bg, MyMall, Obuvki.bg, Ozone.bg, Sportdepot.bg, Store.bg, Technomarket, Technopolis, VMZona, Zora.bg).
Прочети още: Проучване: В центъра на кризата вниманието е към онлайн пазаруването
Още статии ...
- АДРЕС: 90 000 евро е средната цена на сделките за жилища в София през периода на извънредното положение
- Бизнесът трябва да заложи на уменията на екипа си, освен на въвеждането на изкуствения интелект, за да извлече максимална полза от него, сочи проучване
- Петя Жекова е новият мениджър „Бизнес операции“ на Sanofi Pasteur в България и Северна Македония
- Веригата комуникационни консултанти SEEnthesis с първи регионален форум на тема „Потребителското поведение и бизнес средата на Балканите“
- Онлайн търговията засили търсенето на складови площи