Българка поема ръководството на умната фабрика на Schneider Electric в Пловдив

Българка поема ръководството на  умната фабрика на Schneider Electric в Пловдив
 
 
Инж. Мария Топчийска е новият изпълнителен директор на първата и единствена Smart Factory на компанията в Източна Европа

Френската компания Schneider Electric, лидер в дигиталната трансформация на енергийния мениджмънт и автоматизацията, повери ръководството на своята „умна“ фабрика в Пловдив в ръцете на инж. Мария Топчийска.

Прочети още: Българка поема ръководството на умната фабрика на Schneider Electric в Пловдив

БДВО вече има изпълнителен директор

БДВО вече има изпълнителен директор

Елена Матеева ще подпомага дейността на УС на първото у нас професионално сдружение на ПР експертите

  • Влиянието и дейността на организацията отбелязват стабилен ръст през последните две години

  • В състава на Управителния съвет с председател Илияна Захариева като нов член влиза Диляна Йорданова

 

Прочети още: БДВО вече има изпълнителен директор

Започна кандидатстването за Employer Branding Awards 2020

Започна кандидатстването за Employer Branding Awards 2020

Годишните награди на b2b Media отличават бизнеси и личности за постижения в областта на изграждането и утвърждаването имиджа и популярността на Работодателския бранд!

Компаниите в България влизат в битка за титлата "Успешен работодател". Тези отличия са още за иновациите в управлението на талантите, за новите успешни стратегии в HR.

Прочети още: Започна кандидатстването за Employer Branding Awards 2020

Не е отлично, но не е и страшно: Онлайн отношението към Telenor и A1 в България

Не е отлично, но не е и страшно: Онлайн отношението към Telenor и A1 в България

Всички телекомуникационни компании получават доста клиентски оплаквания. Могат да се появят много проблеми, които да предизвикат недоволството на клиентите им, като например слабо покритие, бъгове в приложенията и др. Компанията за интелигентен анализ на съдържание, Neticle, изследва как подобни случаи влияят на отношението на онлайн потребителите към Telenor и A1 в България.

Прочети още: Не е отлично, но не е и страшно: Онлайн отношението към Telenor и A1 в България

Росен Плевнелиев, президент на Р България (2012-2017) откри "Битката за талантите"

Росен Плевнелиев, президент на Р България  (2012-2017) откри "Битката за талантите"

Силно трето издание на годишния форум „Битката за талантите“ събра в София най-добрите експерти по Employer Branding.

В дискусиите се включиха топ мениджъри, комуникационни експерти и специалисти по човешки ресурси, а събитието откри Президентът (2012-2017) Росен Плевнелиев.

Според Ива Григорова, директор MSL/Publicis Groupe България

Служителите на компанията са и нейните посланици и са силен инструмент за бизнеса. Тя посочи как много от големите компании представят имиджа на фирмата през личните истории.

Прочети още: Росен Плевнелиев, президент на Р България (2012-2017) откри "Битката за талантите"

Проучване: Как хората в 12 страни избират коледни елхички

Проучване: Как хората в 12 страни избират коледни елхички

Изборът и украсяването на коледна елха е традиция в цял свят. Има обаче различия в предпочитанията към цвят, форма, големина, украса, както и в бюджета, който отделят семействата в различните страни в Европа. Това заявяват от единствената фабрика за производство на елхи на Балканите, която се намира в гр. Раковски, по повод неформално проучване в 12 страни: България, Румъния, Унгария, Сърбия, Хърватска, Македония, Словения, Австрия, Босна, Херцеговина, Словакия и Чехия.

Прочети още: Проучване: Как хората в 12 страни избират коледни елхички

Предстои третото издание на най-силния форум за Employer Branding – "Битката за талантите"

Предстои третото издание на най-силния форум за Employer Branding –  "Битката за талантите"

Водещи експерти разкриват най-ефективните стратегии за изграждане на работодателска марка на 12 декември

София, 29-и ноември 2019 г. На 12-и декември в Polygraphia Office Center в София ще се проведе третото издание на най-силното събитие в областта на Employer Branding:Битката за талантите 2019. Утвърдени експерти в областта ще представят най-ефективните комуникационни стратегии за привличане и задържане на талантите.

Прочети още: Предстои третото издание на най-силния форум за Employer Branding – "Битката за талантите"

Реклама

Още новини:

Още анализи: