Джули Суийт става главен изпълнителен директор на Accenture

Джули Суийт става главен изпълнителен директор на Accenture

С това компаниите от Fortune 500, на които лидери са жени, вече са 27

Джули Суийт, жена с дълга кариера в Accenture, встъпва на поста главен изпълнителен директор на компанията. До този момент тя е отговаряла за бизнеса в Северна Америка, осигуряващ на Accenture повече от 18 млрд. долара приходи за изминалата година– над 50% от общите.

Прочети още: Джули Суийт става главен изпълнителен директор на Accenture

Две иновативни компании си поделят Голямата награда в Годишните отличия на b2b Media

Две иновативни компании си поделят Голямата награда в Годишните отличия на b2b Media

Призовете бяха връчени по време на официална церемония в присъствието на официална лица, медии, бизнес организации и професионални сдружения.

Над 70 проекта се състезаваха в петото издание на Годишните награди на b2b Media, с което беше отбелязан рекорден интерес към събитието, съобщават организаторите.

За отличията в над 20 категории се състезаваха организации, които имат значими постижения, както и новаторски, креативни и социално-отговорни проекти. Участниците са от различни сектори у нас.

Прочети още: Две иновативни компании си поделят Голямата награда в Годишните отличия на b2b Media

Кои са отличниците в Националния конкурс "Най-зелените компании в България" 2019?

Кои са отличниците в Националния конкурс "Най-зелените компании в България" 2019?

В 9-тото издание на престижните зелени награди, организирани от b2b Media, бяха отличени най-отговорните бизнеси, общини, неправителствени организации и личности. 

Голямата награда грабна ЧЕЗ Разпределение България АД, а „Зелена личност 2019“ стана алпинистът Атанас Скатов.

Прочети още: Кои са отличниците в Националния конкурс "Най-зелените компании в България" 2019?

Алпинистът Атанас Скатов грабва приза „Зелена личност“ 2019

Алпинистът Атанас Скатов грабва приза „Зелена личност“ 2019

Той печели вота в оспорвана надпревара с още 5-ма номинирани ярки личности, допринесли за популяризирането на зелената идея в обществото.

Българинът Атанас Скатов взе най-голям процент от гласовете в публичното пространство в надпреварата за приза „Зелена личност“ – част от Националния конкурс „Най-зелените компании в България“, организиран от b2b Media.   

Успехът на Скатов идва непосредствено след като той успя да изкачи третия по височина връх на планетата. След 15-часов преход и с чревна и белодробна инфекция той стъпи на 8-хилядника Канчендзьонга, а след завръщането си от експедицията заяви, че вече е амбициран да покори върховете Гашербрум 1 и 2. Той планира следващото му изкачване да бъде през юни, но преди това ще вземе своето отличие „Зелена личност“ по време на официална церемония. 

Прочети още: Алпинистът Атанас Скатов грабва приза „Зелена личност“ 2019

Удължава се срокът за ранна регистрация в надпреварата за “ЗЕЛЕНИТЕ ОСКАРИ”

Удължава се срокът за ранна регистрация в надпреварата за “ЗЕЛЕНИТЕ ОСКАРИ”

Националният конкурс "Най-зелените компании в България” се провежда за девета година и отличава най-отговорните бизнеси, общини, неправителствени организации и личности.

Желаещите да кандидатстват могат да подадат своите заявкина сайта: green.b2bmedia.bg.  

Ранните регистрации с отстъпка са до 14 май 2019 г.

Кои ще са победителите тази година ще определи престижното жури. На 7 юни 2019 г. ще се проведе официалната церемония за връчване на наградите в 14 основни и12 допълнителни категории. 

Прочети още: Удължава се срокът за ранна регистрация в надпреварата за “ЗЕЛЕНИТЕ ОСКАРИ”

Какви са клиентските оплаквания в телекомуникациите?

Какви са клиентските оплаквания в телекомуникациите?

Върху телекомуникационните компании има силен натиск от страна на потребителите, защото те доставят възможността за комуникация между хоратаи за тях е от голямо значение да познават своята репутация, да изследват получените критики иоплаквания от страна на потребителите. Мониторинг агенцията Neticle изследва онлайн представянето на трите основни телекома в страната.

Изследвайки трите телекома, Виваком, А1 и Теленор, ясно се вижда, че през първото тримесечие на 2019г. те са генерирали между 1000 и 8000 споменавания в българското онлайн пространство. И това са само онлайн коментари, така че разполагаме с хиляди неконтролирани лични мнения за компаниите.

Прочети още: Какви са клиентските оплаквания в телекомуникациите?

Започна надпреварата за „Зелените Оскари”

Започна надпреварата за „Зелените Оскари”

Националният конкурс "Най-зелените компании в България” се провежда за девета година и отличава най-отговорните бизнеси, общини, неправителствени организации и личности.

Желаещите да кандидатстват могат да подадат своите заявкина сайта: green.b2bmedia.bg

Кои ще са победителите тази година ще определи престижното жури.

Прочети още: Започна надпреварата за „Зелените Оскари”

Реклама

Още новини:

Още анализи: