Весела Апостолова, изпълнителен директор на комуникационния бизнес на Publicis Groupe България, поема допълнителната роля на главен оперативен директор в компанията

Весела Апостолова, изпълнителен директор на комуникационния бизнес на Publicis Groupe България, поема допълнителната роля на главен оперативен директор в компанията
 
Новите задължения на Весела Апостолова целят да развият единния бизнес модел „Power of One” като се обединят по-тясно работата на медийните, творческите и комуникационни екипи Весела Апостолова, която е изпълнителен директор на комуникационния бизнес на Publicis Groupe България от началото на 2019 година, поема допълнителната роля на главен оперативен директор на Групата от 1 март тази година. Нейна основна цел ще е да развие и издигне на нова висота единния бизнес модел на работа „Power of One”, за предлагане на най-добрите и ефективни решения за клиентите, предоставянето на по-добро клиентско обслужване и още по-пълноценното използване на наличните таланти и ресурси на компанията. В тази си роля Весела ще се отчита директно на Николай Неделчев, главен изпълнителен директор на Publicis Groupe България.

Прочети още: Весела Апостолова, изпълнителен директор на комуникационния бизнес на Publicis Groupe България,...

Съветът на жените в бизнеса стартира програма за малкия бизнес

Съветът на жените в бизнеса стартира програма за малкия бизнес

Водещи дами-мениджъри подкрепят със знания и опит прохождащи предприемачи в страната

В тон със своята основна мисия за предаване на знания и опит на ново поколение предприемачи, Съветът на жените в бизнеса в България (СЖББ) с подкрепата на фондация „Америка за България“ стартира специална програма „Бизнес академия за стартиращи предприемачи“ (BASE). Тя е насочена към желаещите да започнат или да доразвият своя собствен бизнес в населени места извън столицата. Програмата е с продължителност от 12 седмици и започва с работни форуми в Ловеч и Велинград.

Прочети още: Съветът на жените в бизнеса стартира програма за малкия бизнес

Недоволството на клиентите от големите вериги магазини се отразява във форумите

Недоволството на клиентите от големите вериги магазини се отразява във форумите

От какво се оплакват клиентите големите вериги хипермаркети в България, и кои кампании са успешни? Neticle провери онлайн коментарите, както в социалните мрежи, така и в новините.

Компанията за медиенанализ Neticle отново изследва онлайн репутацията на основните вериги хипермаркети. Миналата година също изследваха тези данни за периада 1 май – 1 юли, а сега ще се занимаем с изминалите 8 месеца. Новото е, че освен Лидл, Кауфланд и Била, сега част от изследването е и CBA.

Прочети още: Недоволството на клиентите от големите вериги магазини се отразява във форумите

Лекторите в „Пътят на предприемача“: „Гответе се за още по-практически насочени теми!“

 Лекторите в „Пътят на предприемача“: „Гответе се за още по-практически насочени теми!“

Как се подготвя лекторският екип за финален етап от информационна кампания, чийто маршрут, започнал преди година и завършващ на 29 февруари в столицата, се е състоял в информационни срещи в редица населени места?

Когато целта на такава кампания е да сподели прагматични познания, като вдъхнови добрите идеи и насърчи ефективната промяна в нагласите, социалната интелигентност е необходимо, но съвсем не изчерпателно качество. 

Прочети още: Лекторите в „Пътят на предприемача“: „Гответе се за още по-практически насочени теми!“

Джон Абрахамсън Ринг е новият изпълнителен директор на Inter IKEA Group

Джон Абрахамсън Ринг е новият изпълнителен директор на Inter IKEA Group

Торбьорн Льоф, който през последните седем години успешно управлява Inter IKEA Group, реши да се оттегли от своята позиция на изпълнителен директор. Неговият наследник ще бъде Джон Абрахамсън Ринг, който в момента ръководи франчайз подразделението на компанията. За да улесни предаването на работата, г-н Ринг първо ще заеме позицията заместник изпълнителен директор на Inter IKEA Group, считано от 1 март, като през това време ще отговаря пред г-н Льоф. Очаква се той да поеме новата си роля в компанията на 1 септември 2020 година.

Прочети още: Джон Абрахамсън Ринг е новият изпълнителен директор на Inter IKEA Group

Кои са победителите в третото издание на конкурса?

 Кои са победителите в третото издание на конкурса?

Над 20 компании грабнаха отличията в третото издание на Годишните награди на b2b Media за постижения в областта на изграждането и утвърждаването имиджа и популярността на Работодателския бранд. 

На официална церемония в Новотел София бяха определени призьорите в присъствието на професионалисти, официални гости, медии и жури. 

Прочети още: Кои са победителите в третото издание на конкурса?

Заводът на Schneider Electric в Пловдив е Employer Brand Leader of The Year 2020

Заводът на Schneider Electric в Пловдив е  Employer Brand Leader of The Year 2020
Компанията получи високо признание за цялостната си политика за грижа и личностно и професионално развитие на служителите си

На официална церемония снощи заводът на Schneider Electric в Пловдив получи високо признание и стана Employer Brand Leader of The Year на годишните награди на b2b Media – Employer Branding Awards 2020. Te oтличават бизнеси и личности за постижения в областта на изграждането и утвърждаването на имиджа и популярността на работодателския бранд.

Прочети още: Заводът на Schneider Electric в Пловдив е Employer Brand Leader of The Year 2020

Реклама

Още новини:

Още анализи: