С The Balkan Hub Интерпартнерс става първата българска комуникационна група със собствена партньорска мрежа на Балканите

С The Balkan Hub Интерпартнерс става първата българска комуникационна група със собствена партньорска мрежа на Балканите

Седем балкански агенции си подават ръка в услуга на бизнеси с регионален обхват

С кратък бизнес форум в София на 8-ми октомври Интерпартнерс Груп поставя началото на обединение от балкански комуникационни агенции под бранда The Balkan Hub и с мотото United Marketers of the Balkans. Обединението включва освен инициатора Интерпартнерс още  агенциите FRANK & FAME (Гърция), Media Concept Store (Румъния), Domino Communications  (Сърбия), New Moment AlbaniaNew Moment Skopje(Република Северна Македония) и Communications Lab (Хърватска). 

Прочети още: С The Balkan Hub Интерпартнерс става първата българска комуникационна група със собствена...

Cargotec Bulgaria назначи нов директор „Финансови услуги“

Cargotec Bulgaria назначи нов директор „Финансови услуги“

Томас Хасенедер е новият директор „Финансови услуги“ на Cargotec България, считано от 16 септември, 2019 г.

Още от създаването на офиса на Cargotec в България през 2017 г., отделът за Финансови услугииграе ключова роля в процесите по счетоводство и контрол на компанията. Централният екип се състои от близо 350 човека, базирани в София и в наскоро създадения регионален център в САЩ. Екипът предоставя оперативни услуги на всички бизнес направления на Cargotec – Hiab, Kalmar и MacGregor. Освен да управлява внедряването на услугите, Хасенедерзаедно със своя екип ще се фокусира върху разработването на ефективни и резултатни глобални цялостни финансови процеси и инструменти.

Прочети още: Cargotec Bulgaria назначи нов директор „Финансови услуги“

Специализираната финансовата конференция #NEXT DIFI 2019 се провежда за четвърта поредна година у нас

Специализираната финансовата конференция #NEXT DIFI 2019  се провежда за четвърта поредна година у нас

Форумът събира на едно място лидери и експерти с цел обсъждане на най-новите тенденции в развитието на финансовия и застрахователния сектор

На 3-и октомври, 2019 г. в “Софарма Бизнес Тауърс” в София за четвърта поредна година ще се проведе #NEXT DIFI 2019 - специализирана финансова конференция за синхронизиране на технологиите и финансовите услуги у нас.  Събитието, организирано от B2B Media, ще постави на фокус тенденциите, определящи начина, по който светът заема, купува, застрахова и инвестира.

Прочети още: Специализираната финансовата конференция #NEXT DIFI 2019 се провежда за четвърта поредна година у...

Как да открием причините зад недоволството на клиентите чрез иновативен медия мониторинг?

Как да открием причините зад недоволството на клиентите чрез иновативен медия мониторинг?

Желанието на потребителите да споделятза опита си с пазаруването, прави мониторирането на мненията в онлайн пространствотов сектора на търговията на дребно, изключително лесно. Neticle е компания за текст и медия анализи, която направи изследване какво мислят интернет потребителите за най-популярните вериги супермаркети в България, за да покаже коиса най-честите оплаквания или проблеми по отношение на магазините и техните услуги. Прозренията и изводите могат да направяткомуникациите и стратегическите решения по-лесни и ефективни.

Прочети още: Как да открием причините зад недоволството на клиентите чрез иновативен медия мониторинг?

Българската аутсорсинг асоциация и Софийският университет стартират първата магистърска програма в сферата на аутсорсинга

Българската аутсорсинг асоциация и Софийският университет стартират първата магистърска програма в сферата на аутсорсинга

Българската аутсорсинг асоциация (БАА) и СУ „Св. Кл. Охридски“ стартират съвместна магистърска програма "Аутсорсинг проекти и компании", която ще започне от тази есен. Тя ще е с двусеместриална, като формата на обучение е редовна и занятията ще се провеждат между 18:00 и 21:00 и през уикенда, което я прави удобна за работещи хора.

Магистратурата ще е към Стопанския факултет  на Софийския университет и няма изискване кандидатстващите в нея да са завършили икономическа специалност.

Прочети още: Българската аутсорсинг асоциация и Софийският университет стартират първата магистърска програма в...

Visa въвежда нови системи за сигурност за превенция и предотвратяване на измами

Visa въвежда нови системи за сигурност  за превенция и предотвратяване на измами

Visa въвежда пакет от иновативни инструменти за сигурност, които предотвратяват измамите при електронниразплащанияи достигат до нови нива в кибер сигурносттаи превенцията. Услугите са насочени към финансови институции и търговци. Защитата ще обхваща цялостната система на разплащания, катопроследяваи възпрепятства измамите. Благодарение на постоянните инвестиции на Visa в развитието на технологиите, новите услуги са достъпни за всички клиенти на компанията без допълнителни такси и регистрация.

 

„Киберпрестъпниците се опитват да заобиколят обичайните защити чрез кражба на информация, събиране на данни, получаване на неоторизиран достъп и атаки срещу  трети страни. Новите инструментиза сигурност на Visa съчетават разплащания и кибер интелигентност, знания и факти от разследвания за нарушения и ангажиране на компетентните органи, за да помогнат на финансовите институции и търговците да предотвратят заплахата“, каза Ар Eл Прасад, старши вицепрезидент „Рискове заплатежнатасистема“ във Visa.

Най-разпространените финансови измами са насочени срещубанкомати,показвапроучване на Форестър Кънсълтинг, изготвено по поръчка от Visa. В същото време измамите, които не са пряко свъзани скарти, като електронната търговия, поръчките по телефона и пощенските услуги, са по-голяма рядкост, но причиняват повече щети на бизнеса и представляват близо 40% от загубите в резултат от измама и от оперативните разходи. 

В центъра на всяка трансакция с Visa е доверието. С нарастването на заплахите, новите възможности за защита на разплащанията на Visa помагат на основните компоненти на екосистемата – хората, информацията и инфраструктурата, и поддържат доверието,като свързват света чрез най-иновативната, надеждна и сигурна мрежа за цифрови разплащания. Новите възможности за сигурност включват:

Прочети още: Visa въвежда нови системи за сигурност за превенция и предотвратяване на измами

Алианц България Холдинг стана едноличен собственик на Алианц Лизинг България

Алианц България Холдинг стана едноличен собственик на Алианц Лизинг България

На 14.08.2019 г. беше финализирана сделката, с която Алианц България Холдинг АД купи 49% от капитала на Алианц Лизинг България АД от ВХО Холдинг ГмбХ (дружество от групата на Вили Бетц, който е собственик и на групата Балкан Стар в България). Договорът за покупко-продажба на акциите е подписан на 17.06.2019 г., а на 25.07.2019 г. Комисията за защита на конкуренцията потвърди сделката. С това Алианц България Холдинг, който държи 51% от лизинговото дружество, изцяло придобива контрола върху Алианц Лизинг България и става негов едноличен собственик. 

Прочети още: Алианц България Холдинг стана едноличен собственик на Алианц Лизинг България

Реклама

Още новини:

Още анализи: