Бизнес лидерите в ЕМЕА: За да бъдат компаниите успешни, технологиите трябва да са част от ДНК-то на изпълнителните директори

Бизнес лидерите в ЕМЕА: За да бъдат компаниите успешни, технологиите трябва да са част от ДНК-то на изпълнителните директори
Три четвърти (71%) от бизнес лидерите в Европа, Близкия Изток и Африка  (EMEA) споделят, че ако компаниите искат да са успешни, служителите, които са част от висшия мениджмънт, трябва да имат технологичен опит (например в създаването на софтуерни приложения).

Ново международно проучване* показва, че издигането на служители с технологичен опит във висшия мениджмънт на компаниите има силно положително влияние върху цялата организация. Изследването разкрива следните любопитни резултати:

Прочети още: Бизнес лидерите в ЕМЕА: За да бъдат компаниите успешни, технологиите трябва да са част от ДНК-то...

Буалем Саиди е новият Ръководител на направление Байер Кроп Сайанс за региона Румъния, България и Молдова

Буалем Саиди е новият Ръководител на направление Байер Кроп Сайанс за региона Румъния, България и Молдова
Жечо Мурзов продължава да ръководи направлението в България на позиция Търговски директор

Буалем Саиди пое ръководството на направление Кроп Сайанс в Байер, координирайки дейностите за Румъния, България и Република Молдова. В България Жечо Мурзов продължава да ръководи направлението Кроп Сайанс на позицията Търговски директор, която зае през 2019 година.

Прочети още: Буалем Саиди е новият Ръководител на направление Байер Кроп Сайанс за региона Румъния, България и...

Главният изпълнителен директор на УниКредит Булбанк Теодора Петкова влиза в Управителния съвет на Съвет на жените в бизнеса в България

Главният изпълнителен директор на УниКредит Булбанк Теодора Петкова влиза в Управителния съвет на Съвет на жените в бизнеса в България
Теодора Петкова, главен изпълнителен директор и председател на Управителния съвет на УниКредит Булбанк, влиза в Управителния съвет на Съвета на жените в бизнеса в България (СЖББ). Кандидатурата на Теодора Петкова беше гласувана единодушно на проведеното на 22 юни Общо събрание* на организацията. Като представител на УниКредит Булбанк в ръководния орган на СЖББ Теодора Петкова ще наследи Цветанка Минчева, която поема ново кариерно предизвикателство като зам.-главен изпълнителен директор на УниКредит Румъния.

Прочети още: Главният изпълнителен директор на УниКредит Булбанк Теодора Петкова влиза в Управителния съвет на...

Да превключиш на честотата на служителите

Да превключиш на честотата на служителите
Напоследък се говори все по-усилено за индивидуалното изживяване на служителя в професионалния му път. Предвид състоянието на икономиката, не е изненада, че служителите са на първо място като приоритет за работодателя. Въпреки промените и кризата, в глобален мащаб безработицата все още е съвсем ниска, отчитайки нивата от последните десет години.

Според ежегодното проучване на Мърсър за глобалните тенденции, още през 2019 г. 97% от лидерите предвиждат засилване на конкуренцията за таланти, а над 50% се безпокоят, че времето за затваряне на конкретна позиция става все по-дълго. От друга страна, текучеството остава риск номер едно, имайки предвид всички онези служители, които си тръгват доброволно, независимо от пазарната обстановка. Ниската ангажираност на служителите продължава да е постоянен проблем, който подронва авторитета на работодателската марка и продуктивността.

Прочети още: Да превключиш на честотата на служителите

Отношението на онлайн потребителите към дрогериите в България

Отношението на онлайн потребителите към дрогериите в България
Компанията за онлайн анализи Neticle изследва онлайн репутацията на три вериги дрогерии в България: немските Douglas и dm-drogerie markt, както и сръбската Lilly. Интересни резултати се получиха от данните, събрани през периода от 15 февруари до 15 юни. От тях ясно се вижда, че трите компании прилагат коренно различни комуникационни стратегии в страната.

Прочети още: Отношението на онлайн потребителите към дрогериите в България

Започна надпреварата в шестото издание на Годишните награди на b2b Media

Започна надпреварата в шестото издание на Годишните награди на b2b Media
В конкурса ще бъдат отличени най-силните, иновативни и гъвкави компании, които продължават своето развитие дори и след пандемията.

В шестото издание но b2b Media Awards 2020 компании, проекти и предприемачи се конкурират в над 20 различни категории със своите постижения, а утвърдено жури от професионалисти в различни сфери ще дадат своите оценки за подадените кандидатури.

Желаещите да се включат могат да го направят до 24 юни 2020 включително.

Новите категории за 2020 година са: Предприемачество в криза, Кампания с кауза в COVID-19 и Социален проект в отговор на COVID-19!

Компаниите могат да покажат своите успехи като кандидатстват на сайта на събитието.

Прочети още: Започна надпреварата в шестото издание на Годишните награди на b2b Media

Как прогонваха християните от Близкия изток

Как прогонваха християните от Близкия изток
Б. р. – Авторът на „Фауда. Колапсът на Близкия изток“ Мохамед Халаф е един от пъррвите политически изгнаници, дошъл от брега на река Тигър в София през далечната 1978 година. Сякаш изпреварил идващите катастрофи, той се превръща в най-компетентния им анализатор. В статиите му, публикувани в книгата, издадена от „Вакон“, се поставят парливи въпроси. Какво се случва? Кой е виновен? Защо се стигна до тук? Какво предстои? Авторът ни представя не само политически прочит на случващото се, но и разсъжденията си за цивилизационните корени на „арабското изключение“. Тази книга, чието заглавие означава „хаос“, е полезна както за специалисти, така и за всеки любознателен читател.

Прочети още: Как прогонваха християните от Близкия изток

Реклама

Още новини:

Още анализи: