1. Приоритетни за правителството са магистралите и първокласните пътища, а ремонти по второкласните и третокласни пътища почти не се правят.
2. Пътната инфраструктура, която трябва да бъде ремонтирана се е увеличила и по качество на пътищата сме на последно място в ЕС.
3. В Румъния цената на винетката е 55 лв., а Унгария има регионални винетки, така че може да се купи винетка само за региона (за таксита например).
4. В повечето европейски държави се плаща тол такса за магистралите, като цената е на изминати километри, а всички останали пътища са безплатни.
5. Пътищата у нас не отговарят като качество на повишението на цената на винетката, а винетките са вид пряк пътен данък и вдигането на цените им е всъщност увеличение на данъка.
2. Пътната инфраструктура, която трябва да бъде ремонтирана се е увеличила и по качество на пътищата сме на последно място в ЕС.
3. В Румъния цената на винетката е 55 лв., а Унгария има регионални винетки, така че може да се купи винетка само за региона (за таксита например).
4. В повечето европейски държави се плаща тол такса за магистралите, като цената е на изминати километри, а всички останали пътища са безплатни.
5. Пътищата у нас не отговарят като качество на повишението на цената на винетката, а винетките са вид пряк пътен данък и вдигането на цените им е всъщност увеличение на данъка.